بهترین متخصص پستان چه ویژگی هایی دارد؟
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

بهترین متخصص پستان چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین متخصص پستان باید ویژگی های مشخصی داشته باشد. مهم ترین نکته این است که باید در زمینه انجام انواع جراحی های پستان ( چه زیبایی و چه درمانی ) تجربه بالایی داشته باشد. به بیان دیگر تعداد زیادی جراحی انجام داده باشد. از سوی دیگر متخصص پستان خوب از بروزترین دستگاه ها و تکنیک ها برای انجام جراحی بهره می برد. با مسائل پزشکی روز آشنایی دارد و می داند که چه روشی بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت. در این مقاله در دو بخش به جراحی های پستان به منظور درمانی و زیبایی پرداخته ایم.

 

درباره سرطان پستان

سرطان پستان ، رایج ترین نوع سرطان و یکی از علل شایع مرگ و میر زنان در سراسر دنیاست. این سرطان در نتیجه تغییر و اختلال در سلول های بافت پستان رخ می دهد و با توجه به گرید بندی و شدت درگیری بیمار می تواند عوارض و علائم مختلفی داشته باشد. عوامل زیادی می توانند سبب ابتلای یک فرد به سرطان پستان شوند که از این دلایل می توان به عوامل ژنتیکی و سابقه خانوادگی، پرتودرمانی و قرار گرفتن در معرض اشعه های خطرناک، و همچنین سبک زندگی ناسالم اشاره کرد. اصلی ترین علامت سرطان پستان، تشخیص یا لمس توده یا توده های منسجم در بافت پستان است که در موارد پیشرفته به راحتی توسط متخصص سرطان پستان تشخیص است. در کنار آن، در برخی از موارد مبتلا به این عارضه ترشح مایع و گاهاً خون از نوک پستان ها مشاهده می شود. سرطان پستان در موارد متاستاز یا مراحل بسیار پیشرفته می تواند سبب بروز علائمی چون درد استخوان، ورم غدد لنفاوی، تنگی نفس و زردی شود.

متخصص پستان در تهران

جراح سرطان پستان

افرادی که به سرطان پستان مبتلا می شوند، به یک متخصص سرطان پستان ارجاع داده می شوند. جراح سرطان پستان با توجه به میزان درگیری پستان ها، از تکنیک های مختلف جراحی بهره می برد. در برخی موارد می توان تنها با برش اندکی از بافت پستان، به درمان سرطان پستان کمک کرد. ولی در برخی موارد نیاز است که تمامی بافت پستان و غدد لنفاوی تخلیه شوند. جراحی سرطان پستان می تواند به روش های مختلفی انجام گیرد. برای مثال در برخی موارد، سرطان تنها در نوک سینه هاست که می توان با جراحی مناسب، با حفظ بافت پستان، برش تنها در نوک سینه ها ایجاد شود. در برخی موارد سرطان پستان به غدد لنفاوی نرسیده اند و تنها بخشی از پستان و یا حتی یک پستان را درگیر کرده است که می توان برش بخشی از پستان را انجام داد. ولی در مواردی که سرطان پستان تمام بافت پستان ها را درگیر کرده است، نیاز است که کل بافت سینه ها تخلیه شود و در صورت لزوم غدد لنفاوی هم تخلیه گردند. به همین منظور است که پزشکان توصیه بر این دارند که معاینه پستان ها در منزل و در فواصل زمانی مشخص انجام گیرد. هرچه سرطان پستان سریع تر تشخیص داده شود می توان به درمان امیدوارتر بود.

بعد از جراحی سرطان پستان، نوبت به انجام شیمی درمانی و پرتودرمانی می رسد که با توصیه پزشک انجام می گیرد. به این ترتیب پروسه درمانی تکمیل می شود.

بهترین جراح ماموپلاستی

این روزها دیگر سرطان پستان یک بیماری ناشناخته نیست و روش های جدیدی برای درمان آن کشف شده است که عوارض کمتری به همراه دارند و می توانند در کنار تأثیر بالا، زیبایی و اعتماد به نفس را در بیماران حفظ کنند. البته آگاهی در مورد این بیماری و تلاش در تشخیص به موقع سرطان در مراحل اولیه هنوز مهم ترین عامل در درمان قطعی این بیماری است. یکی از مهمترین عوامل در درمان مؤثر سرطان سینه، انتخاب بهترین متخصص جراحی سرطان پستان است. فردی که در طول فرایند درمان شما را همراهی کند و با ارائه مشاوره دقیق و تخصصی، خیال شما را از بابت تأثیرگذاری اقدامات درمانی راحت کند.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

دکتر فرهاد موسی زاده ، یکی از بهترین متخصصین جراحی پستان می باشند. ایشان فارغ التحصیل جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1384 و دارای مدرک فلوشیپ تخصصی از دانشگاه تورنتو کانادا هستند. در طول مدت پانزده سال فعالیت تخصصی در زمینه جراحی های داخلی، جراحی زیبایی پستان و جراحی سرطان پستان، دکتر موسی زاده با موارد متعددی از بیماران مختلف روبرو شده اند و تجارب بسیار ارزشمندی کسب کرده اند. برای دریافت مشاوره و آگاهی از روش های نوین درمان سرطان پستان می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر موسی زاده مراجعه کنید و یا با مطب ایشان تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: